قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » تهیه لباسشویی کم مصرف

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
تهیه لباسشویی کم مصرف

تهیه لباسشویی کم مصرف

تهیه لباسشویی کم مصرف

 

تهیه لباسشویی کم مصرف

 

تهیه لباسشویی کم مصرف میتواند یکی از نیاز های افرادی باشد که نیاز به این دستگاه داشته و قصد خرید ان را دارند میتوانید از این دستگاه قدرتمند برای انجام امور خانه داری استفاده نمایید تا زمان بیشتری در طی روز برای خود فراهم اورید و از ان ها استفاده نمایید.

لباسشویی های امروزی با استفاده از سیستم های جدید اینورتر باعث شده تا دستگاه بتواند با کمترین مصرف ممکن کارهای خود را کنید و مصرف انرژی ان هارا بسیار پایین اورده تا بتوانید به صورت متوالی از دستگاه استفاده نمایید و نگران هزنیه های جانبی دستگاه در طی ماه نباشید.

لباسشویی بوش با یک برنامه پیش‌ شست‌ و شو تعریف شده که از ۲۴ ساعت قبل قابل تنظیم است.با وجود قابلیت Smart Time Delay یا شست‌ و شوی با تاخیر ، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشو را تا ۲۴ ساعت به تعویق بیندازید. این قابلیت باعث می‌شود تا بتوان انعطاف بیشتری در زمان بندی شست‌ و شو داشت. در حقیقت این ویژگی کمک می‌کند تا بتوان به خوبی زمان پایان کار شست‌ و شوی البسه را از قبل تعیین کرد و در زمان مورد نیاز آن‌ها را از ماشین خارج کرد.

لباسشویی سامسونگ دارای برنامه های مختلفی میباشد که میتوانید از همه ی انها بهره ببرید. از مهمترین برنامه های شستشوی لباسشویی بوش برنامه بهداشتی یا همان ضد آلرژی می باشد. این برنامه با امکان از بین بردن حداکثر کثیفی لباس ها، طراوت و تازگی خاصی به آنها می بخشد. لذا اگر افراد سالخورده و کودک در منزل دارید با بهره گیری این برنامه بهداشتی برای همیشه آنها را از شر آلرژی ها نجات دهید. برنامه شروع با تاخیر زمانی نیز با تنظیم لباسشویی در زمان مد نظر (در طول شبانه روز) بدون نیاز به شما دستگاه به صورت خودکار اقدام به فعالیت می کند.

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده