نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » مبرد جایگزین فریون

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
مبرد جایگزین فریون

مبرد جایگزین فریون

مبرد جایگزین فریون

 

مبرد جایگزین فریون

 

در این مطلب قصد داریم که مبرد جایگزین فریون کولر را به شما معرفی کنیم که می تواند یکی از بهترین مطالبی باشد که می تواند به شما کمک کند .

بعد از ساخته شدن گاز مبرد R22 هیدروفلوروکربن به عنوان ماده سرما ساز برای چندین دهه استفاده شده است که برای محیط زیست خوب نیست . سازمان های حافظ محیط زیست به دنبال حذف این مبرد هستند . این روند از سال ۲۰۱۰ شروع و در سال ۲۰۱۵ وارد فاز دوم شده است . تا سال ۲۰۲۰ استفاده از مبرد R22 محدود و تا سال ۲۰۳۰ به طور کامل ممنوع خواهد شد .پس می توان گفت که یکی از بهترین دستگاه ها می توان به کولرگازی ۹۰۰۰ دیواری اشاره کرد .

سعی بر این است که در این مدت جایگزین های فریون دوست دار محیط زیست ، بهینه و مقرون به صرفه کشف و در لوازم بر پایه مبرد مانند کولرگازی ۱۸۰۰۰ استفاده شود . از مبرد های جایگزین می توان به گازR134A   اشاره کرد . یک مبرد با خصوصیات ترمودینامیکی ، نورفلوران شناخته می شود که از یک عنصر تکی ساخته شده است و مانند دیگر جایگزین ها R12 و R22 مخلوط نمی باشد به همبن خاطر برای کارکردن با این مبرد نیازی به ماشین ها ریکاوری مختلف نیست . از دیگر گازها می توان به R407C اشاره کنیم که این گاز مبرد جایگزین مرسوم تجهیزات R22 هست . که می توان یکی از مهم ترین دستگاه ها می باشد که می توان از مهم ترین دستگاه ها که می توان به آن اشاره کنیم کولرگازی وایت وستینگ هاوس ۳۶۰۰۰ است . که می تواند بهترین باشد .

از دیگر گازها می توان به R404A اشاره کرد و در بعضی مواقع دارای عملکرد بهتری نیز است . که برای مصارف بی خطر است . همچنین این گاز غیر مشتعل ، بدون رنگ و بدون بو است .

امیدواریم مطلب مبرد جایگزین فریون برای شما مفید باشد.

 

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده