دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » راددیزاین سایت طراحی محوطه

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
راددیزاین سایت طراحی محوطه

راددیزاین سایت طراحی محوطه

راددیزاین سایت طراحی محوطه

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه برای سفارش آبنمای صخره ای و دیگر محصولات از قبیل فلاور باکس ، گرین وال و … آشنا سازیم. دکوراسیون منزل و محل کار، از دیرباز همواره مورد توجه افراد بوده است. افراد از وسایل تزئینی خاصی برای زیباتر کردن محیط استفاده می کنند. دکوراسیون جذاب، شیک و آمیخته با طبیعت، در روحیه ی انسان تاثیر بسیار مثبتی می گذارد. روانشناسان معتقدند، رنگ سبز، رنگی است آرامش بخش که استرس را از بین می برد، به همین سبب در اتاق عمل، پوشش کادر بیمارستان و حتی دیوار ها و ملحفه ها، همگی به رنگ سبز است؛ پس همانطور که ملاحظه می فرمایید، رنگ سبز تاثیر فوق العاده ای بر آرامش ذهنی و روحی افراد دارد. رنگ سبز بیش از هر چیزی، طبیعت را برای ما تداعی می کند، تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید در منزل یا حتی محل کار خود، یک طبیعت کوچک داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا شما را با محصولاتی شگفت انگیز آشنا سازیم.

طبیعت را به خانه ی خود بیاورید

طبیعت آمیخته ای است از گیاهان سبز، آب روان، صخره های زیبا و … . هر یک از ما به هنگام طبیعت گردی، آرامشی وصف ناپذیر را در درون خود احساس می کنیم. گیاهان خوش رنگ و سبز، صدای گوشنواز آب و … همه و همه منبع انرژی مثبت برای ما هستند. در حال حاضر و با توسعه ی شهرنشینی و آپارتمان نشینی، طبیعت تنها منحصر به پارک ها و فضا های طبیعی شده است. افراد ممکن است به دلیل مشغله های زیاد کاری، نتوانند به دل طبیعت بروند و از این مناظر زیبا لذت ببرند؛ اما راه حل چیست؟ آیا می شود طبیعت را به خانه آورد؟ چگونه؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

 

راددیزاین سایت طراحی محوطه

آبنماهای صخره ای

آبنماهای صخره ای، گونه ای از آبنماها ست که در محیط خانه، ویلا و حتی محل کار قابل اجراست. این آبنماها متشکل از قطعات سنگ و صخره مانند، آب، موتور و سیستم انتقال آب مثل پمپ و … است. آب به صورت آبشاری از قسمت بالای صخره ها به سمت پایین سرازیر میشود و صدای دلنشینی را ایجاد می کند و مجدد به وسیله ی پمپ آب، به سمت بالا هدایت می شود. این عامل و ساختار کلی آبنماهای صخره ای سبب می شود که آب از فضای آبنما بیرون نرود، پس نگران خیس شدن کف خانه یا محل کار خود نباشید، زیرا مصالحی که در ساخت این آبنماها به کار برده شده از استحکام بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان آب از زیر آنها نشت پیدا نمی کند و فقط در فضای تعبیه شده، آب در جریان است. برخی آبنماهای صخره ای، به وسیله ی گیاهان و خز های طبیعی و مصنوعی، تزیین شده اند که جلوه ی آن را صد چندان می کند. شما می توانید برای سفارش آبنمای صخره ای، با کیفیت بالا، طراحی بی نظیر و قیمتی مناسب به ما مراجعه کنید.

فلاور باکس پلاستیکی

فلاور باکس پلاستیکی در واقع همان گلدان هایی است که از جنس پلاستیک ساخته شده است. این جعبه ها، در اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شوند و برای استفاده در ساختمان ها بسیار مناسب است، به طور مثال در تراس، حیاط، پشت بام، راه پله و… . فلاور باکس پلاستیکی، به دلیل اینکه جنس آن پلاستیکی است و به مراتب از گلدان های سفالی سبک تر است و جابجایی آن ها راحت تر است، بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. شما می توانید برای مشاهده ی انواع فلاور باکس های پلاستیکی به فروشگاه ما سر بزنید و اقدام به سفارش فلاور باکس پلاستیکی و یا سفارش آبنمای صخره ای نمایید.

 

راددیزاین سایت طراحی محوطه

گرین وال مدولار

گرین وال یا همان دیوار سبز که به آن باغ عمودی یا دیوار زنده نیز گفته می شود، عبارتست از پوشاندن دیوار یا بخشی از ساختمان به وسیله ی گیاهان. این گیاهان اغلب، از گیاهان رونده هستند که با رشد هرچه بیشتر، پوشانندگی آنها نیز افزایش یابد. در گرین وال مدولار، از یکسری سازه و یا داربست، برای نگهداری این گیاهان استفاده می شود که با این حساب، دیوار یا بخش اصلی ساختمان درگیر گیاه نمی شود و گیاه در فضای همین سازه رشد پیدا می کند. گرین والا ها انواع مختلفی دارند، از جمله:

  •     گرین وال مدولار
  •     گرین وال مستقیم
  •     گرین وال هیدروپونیک
  •     گرین وال نمدی
  •     گرین وال کابلی
  •     گرین وال دو پوسته
  •     و…

گرین وال مدولار، جلوه ی بسیار زیبایی به ساختمان می دهد و بیشتر برای ساختمان هایی که فضای کافی برای کاشت گل و گیاه ندارند، از گرین وال مدولار استفاده می شود. گرین وال مدولار مناسب برای سطوح وسیع و گسترده است و به دلیل سبک و انعطاف پذیر بودن، قابل اجرا روی انواع سطوح از جمله سطوح منحنی نیز می باشد. مزایای استفاده از گرین وال ها عبارتست از:

  1.   نوعی زیباسازی با گیاهان طبیعی است که تاثیر بسیار مثبتی در روحیه ی افراد دارد.
  2.   سبب تولید اکسیژن بیشتر در آن فضا می شود.
  3.   قابل اجرا بر روی انواع سطوح می باشد از جمله، سنگ، آجر، کاشی و… .
  4.   نوعی عایق صدا و حرارت به حساب می آید.
  5.   می توان از آن به عنوان جدا کننده دو فضا در یک محیط استفاده کرد.
  6.   و …

 

شما می توانید برای سفارش انواع خدمات تزئینات ساختمان از جمله سفارش آبنمای صخره ای، سفارش گرین وال مدولار و .. به سایت ما مراجعه نمایید و ضمن مشاهده ی انواع محصولات ما، اقدام به سفارش آبنمای صخره ای، سفارش گرین وال مدولار، سفارش فلاور باکس پلاستیکی و … نمایید.

راددیزاین سایت طراحی محوطه

نحوه ی سفارش آبنمای صخره ای

فروشگاه ما در زمینه ی تولید و عرضه ی آبنمای صخره ای، فلاور باکس، گرین وال مدولار و … فعالیت دارد. تمامی محصولات دارای کیفیتی بی نظیر و البته قیمتی مناسب است. شما می توانید برای سفارش آبنمای صخره ای، سفارش فلاور باکس پلاستیکی و سفارش گرین وال مدولار به سایت ما مراجعه نمایید. در سایت ما، ضمن مشاهده ی انواع مختلف محصولات و جزئیات آن ها، اقدام به سفارش آبنمای صخره ای، سفارش فلاور باکس پلاستیکی، سفارش گرین وال مدولار و … نمائید. با سفارش آبنمای صخره ای از سایت ما خریدی مطمئن و دلپذیر را تجربه کنید. با یک بار سفارش و خرید از ما، از خدمات پس از فروش فروشگاه ما بهره مند می شوید و مشتری دائمی ما خواهید شد.

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده