آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » راهکارهایی برای افزایش ویوی ویدئوی توئیتر

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
راهکارهایی برای افزایش ویوی ویدئوی توئیتر

راهکارهایی برای افزایش ویوی ویدئوی توئیتر

راهکارهایی برای افزایش ویوی ویدئوی توئیتر

 ویوی ویدئوی توئیتر:

راهکارهایی برای افزایش ویوی ویدئوی توئیتر وجود دارد که در اینجا ما بعضی از آن ها را به شما ارائه می کنیم. هرچند که ویدئوها و عکس ها به دلیل بصری بودن، لایک و ویوی بیشتری را نصیب خود می کنند.

  • به طور میانگین در روز،۳تا۷ توئیت بگذارید؛ هر چند که بعضی از برندها ۱۵تا۲۰ توئیت در روز می گذارند.
  • اگر میخواهید سرعت بازدید یا ویوی بالایی داشته باشید؛ در ساعاتی که بازدید بالایی دارد توئیت بگذارید. این ساعات ساعت های اول و آخر بعد از ظهر گزارش شده است.
  • از هشتگ ها استفاده کنید تا توئیت شما قابل جست و جو باشد و به جذابیت توئیت اضافه کند؛ چرا که هشتگ ها به توئیت ها موضوعیت می دهند.
  • از تگ کردن و ریپلای کردن توئیت های دیگران حتما استفاده کنید. مخصوصا اگر یک برند را ریپلای می کنید؛ اگر با فکر و با ذکر جزئیات باشد؛ توجه بیشتری جلب میکند تا اینکه به صورت تک کلمه ای باشد.

اگر با این همه؛ آنطور که دلخواه شماست؛ ویو ویدئوی توئیتر دریافت نمی کنید؛ما را فراموش نکنید!

راهکارهایی برای افزایش ویوی ویدئوی توئیتر

فالوور رادیوجوان:

رادیو جوان از آنجا که طرفداران زیادی دارد؛ فرصت خوبی برای تازه کاران در عرصه ی موسیقی است تا دیده شوند. رادیوجوان هم به صورت یک شبکه ی ماهواره ای و هم به صورت سایت و هم به صورت یک برنامه، موجود است. حال سوال این است که چطور فالوور رادیوجوان را برای موسیقی خود، افزایش دهیم؟

  • موسیقی خود را جدی بگیرید.همانطور که می دانید موسیقی، امروزه به شدت اشباع شده است. هر کسی که صبح از خواب بیدار می شود و میبیند که حس خواندن در او وجود دارد و در کنارش سرمایه برای عرضه ی یک ترک موسیقی دارد؛ دست به این کار می زند. شاید هم خوانندگی را کار ساده ای می پندارد. اما با این کار شاید حتی دیده شوید اما ماندگار نخواهید بود و شاید حتی سوژه ی تمسخر اطرافیان نیز واقع شوید.
  • صدای خود را تقویت کنید. طبق نظریه ای، صدای همه ی آدم ها زیبا است ولی همه خوانندگی بلد نیستند. پس اگر ذاتا این استعداد را ندارید به طوریکه بقیه از شنیدن صدای شما به وجد آیند؛ کلاس های موسیقی را فراموش نکنید.
  • یا متفاوت باشید یا بهترین. حتما متوجه شده اید۹۰درصد محتواها در موسیقی تکراری است یا موزیک ویدئوها در یک فضای مشابه ضبط شده اند. اگر میخواهید دیده شوید و طرفداران زیادی داشته باشید؛ یا باید در همان تکراری ها بهترین باشید یا اینکه متفاوت باشید؛ یک متفاوت خوب.

اما اگر با همه ی این ها شما هنوز در رادیو جوان دیده نشده اید؛ ما به کمکتان خواهیم آمد.

افزایش ویوی ویدئوی اینستاگرام:

اینستاگرام امروزه یک برنامه ی پرطرفدار می باشد و داشتن فالوور یا لایک و ویوی زیاد در آن یک امتیاز محسوب می شود. چرا که هرچه یک پست بیشتر ویو داشته باشد؛ یعنی محتوای آن ویدئو بیشتر به اطلاع بیننده ها رسیده و اگر تجاری باشد؛ پس درآمد بیشتری خواهیم داشت و اگر قصدمان اطلاع رسانی یا شهرت باشد؛ به قصدمان رسیده ایم. در هر حال ما اینجا هستیم تا به افزایش ویوی ویدئوی اینستاگرام شما کمک کنیم.

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده