هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » نمایندگی کولرگازی وایت وستینگ هاوس

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
نمایندگی کولرگازی وایت وستینگ هاوس

نمایندگی کولرگازی وایت وستینگ هاوس

شاید شما هم تا به حال بارها اسم برند وایت وستینگ هاوس را شنیده باشید چنانچه قصد خرید محصولات این برند را دارید میتوانید به سایت نمایندگی کولرگازی وایت وستینگ هاوس مراجعه نمایید.

این شرکت یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید لوازم خانگی میباشد که در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد.
از ویژگی های قابل توجه این برند و تولیدات خاص آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
یخچال و فریزرهای در سال ۱۹۳۰ با واحدهای برودتی بسته شده
تهویه هوا اتاق در سال ۱۹۳۰
ماشین ظرفشویی های قابل حمل در دهه ۱۹۳۰
ماشین لباسشویی اتوماتیک در سال ۱۹۳۹ که به کف پیچ نمی خورد.
یخچال فریزر یخ زدایی در سال ۱۹۵۰

این برند تولید کننده انواع محصولات لوازم خانگی میباشد , اما عمدتا مردم آن را به عنوان تولید کننده سیستم های سرمایشی / گرمایشی میشناسند.کولرگازی دیواری وایت وستینگ هاوس و کولرگازی ایستاده وایت وستینگ هاوس دو محصول معروف این برند میباشد.

کلاس مصرف انرژی محصولات این برند بسیار خوب است. این میزان A است. کمپرسور روتاری به کاهش مصرف انرژی بسیار کمک میکند. به گونه ای که تا میزان ۴۰ درصد مصرف انرزی کاهش میابد. این امر از نظر زیست محیطی و اقتصادی بسیار کاربردی و مفید است. هزینه های شما کاهش میابد.

نگاهی به برخی از امکانات محصولات این برند :

از دیگر امکانات این دستگاه میتوان به قابلیت پرتاب باد چهار جهت اشاره کرد. شما میتوانید با انتخاب حالت های مختلف جهت وزش باد را تغییر دهید. برای این کار باید از دکمه ی swing که برای این کار بر روی ریموت کنترل در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. با هر بار فشار دادن این دکمه جهت وزش باد تغییر میکند. همچنین دو روش برای این دستگاه تعریف شده است که دورانی و مستقیم است. اگر نوع دورانی را انتخاب نمایید باد به صورت دورانی و در همه ی جهات میوزد و اگر در جهت مستقیم انتخاب نمایید تنها در یک جهت میوزد.

نمایندگی کولرگازی وایت وستینگ هاوس

دیگر امکانی که برای دستگاه های تولید شده توسط این شرکت در نظر گرفته شده است سیستم turbo است. این سیستم به محض راه اندازی با بیشترین قدرت به کار خود ادامه میدهد و در واقع موتور ان با بیشترین توان شروع به چرخش میکند. این حالت باعث میشود که اتاق شما به سرعت خنک شود. شما حتی این قابلیت را دارید که دمای خاصی را برای اتاق تعریف کنید .هر زمان که دمای اتاق به دمای مورد نظر رسید کولر یا خاموش میشود و یا با همان حالت معمولی به کار خود ادامه میدهد. اگر دما تغییر کند دوباره به حالت قبل بر میگردد تا دما متعادل شود. برای انتخاب این حالت باید دکمه ای که نام توربو (turbo ) بر روی ان نوشته شده است را فشار دهید.

امتیاز 3.67 ( 3 رای )

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. بسیار عالی

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده