حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » خرید کولرگازی پیستونی با قیمت ارزان

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
خرید کولرگازی پیستونی با قیمت ارزان

خرید کولرگازی پیستونی با قیمت ارزان

روتاری ، پیستونی و اسکرول سه نوع از کمپرسور های مختلفی هستند که هرکدام از آنها ویژگی های خاص و متمایز کننده خود را دارا هستند .

کولرگازی پیستونی که کاربرد بالایی در صنایع مختلف همانند یخچال نیز دارا است ، از قدرت سرمایش بالا بر خوردار بوده و مناسب برای مناطق گرم هستند ، همانند مناطق مرکزی و جنوبی کشور ایران !

خرید کولرگازی پیستونی با قیمت ارزان

کولرگازی ال جی مدل NA188SK3 دارای کمپرسوری فوق العاده کاربردی و با کیفیت ساخت بسیار بالا میباشد که باعث شده است کمپرسور این دستگاه از نوع اینورتر دوگانه است و باعث شده تا مشکلات صدا و عدم بازدهی به کلی رفع شود و هوایی خنک،خنک کنندگی سریع،عمر طولانی و صدای کمتری این کولرگازی ال جی داشته باشد.

 

کولرگازی گری مدل دارای ظرفیت مناسب نه هزار میباشد که دارای وظیفه سرمایش و گرمایش را دارا میباشد که به کمک کمپرسور بسیار قدرتمند خود میتواند به راحتی هوای اطراف را خنک نماید. از قابلیت های خاص و منحصر به فرد این دستگاه میتوان به پرتاب باد چهار جهته ان اشاره نمود که بسیار کم صدا نیز میباشد همچنین این دستگاه برای برای فضای ۱۵ متر مربعی بسیار مناسب است حال این عدد میتواند بیشتر و کمتر شود و مناسب ترین گزینه برای اتاق های کاری و یا اتاق های خواب میباشد.

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده