حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » خرید کولر گازی ارزان گری

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
خرید کولر گازی ارزان گری

خرید کولر گازی ارزان گری

خرید کولر گازی ارزان گری

اینورتر یک مدار الکتریکی که همان برد اینورترمیباشد. قابل تنظیم برای کنترل سرعت موتور الکتریکی است که به معنی کمپرسور و خروجی خنک کننده حرارت است. صرفه جویی در انرژی تا ۶۰٪ بزرگترین مزیت اینورتر این است که انرژی را ذخیره می کند. در مقایسه با AC معمولی، در کاهش هزینه های برق تا ۵۰ درصد کمک می کند. برای صرفه جویی در انرژی از یک کمپرسور متغیر سرعت استفاده می کند که ۱۳% و ۱۰% ذخیره انرژی بستگی به حالت خواب و گاز خنک کننده می باشد پس حتما در هنگام خرید این کولر گازی به این نکات توجه زیادی داشته باشید.

کولر گری اینورتر سی و شش هزار

خرید و فروش کولر گازی ارزان گری

دستگاه جدید گری از انجایی که میتواند حرارت بیشتری را جذب و رها کند کمپرسور های قوی این دستگاه میتواند به راحتی فضای داخل اتاق را با سرعت خنک کند . بنابراین کمپرسور های قدیمی که در آن گاز R22 به کار رفته است همچنین با فشار بالاتری کار کرده و مقاومت چندانی در مقابل گرمای بیش از حد کمپرسور ندارد . در حالی که برعکس در مدل های جدید  احتمال ترک برداشتن یا سوختن کمپرسور خیلی کمتر است که شما مشتریان جهت خرید این دستگاه باید در این مورد خیلی مثمم باشید.

کولر گری اینورتر سی و شش هزار

قطعات داخلی این سیستسم ها باعث میشود.هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف و به طور یکسان تمام محیط را تنظیم کنید.کمپرسور با تکنولوژی جدید و همچنین داشتن استاندارد TUF در دستگاه نظیر منجر به صرفه جویی بسیار عالی در مصرف انرژی و همچنین خنک کنندگی سریع و پرتاب پر قدرت باد در مصافت بیشتر شده است.

این کولر ها بدون نوسانات برقی با کمترین مقدار صدای کارکرد.موتور کمپرسور این کولر ها با توان زیاد خود اتاق را در کمترین زمان ممکن خنک میکنند  و به دمای دلخواه در می آورند

قیمت  این کولر گازی گری در فروشگاه اینترنتی ما با قیمتی عالی و تخفیف ویژه به فروش می رسد که دارای ۵ سال گارانتی معتبر همراه با نصب رایگان می باشد اگر قصد خرید کولر مدل G36ReS2 را دارید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده