هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » خرید کولر گازی بوش و هیتاچی با قیمت مناسب

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
خرید کولر گازی بوش و هیتاچی با قیمت مناسب

خرید کولر گازی بوش و هیتاچی با قیمت مناسب

خرید کولر گازی بوش و هیتاچی با قیمت مناسب

کمپرسور که نام آنرا بعضی از مردم موتور نیز می نامند در واقع قلب تپنده و مهمترین قطعه کولرگازی ها می باشند . کمپرسور ها باتوجه به ساختاری که دارد مبرد گاز را مکش کرده و عملیات خنک سازی محیط را انجام می دهند .

روتاری ، پیستونی و اسکرول سه نوع از کمپرسور های مختلفی هستند که هرکدام از آنها ویژگی های خاص و متمایز کننده خود را دارا هستند .

خرید کولر گازی بوش و هیتاچی با قیمت مناسب

کولرگازی بوش مدل تنها سرعت آن در حالت بسیار پایین کار خواهد کرد و دیگر انرژی زیادی مصرف نخواهد کرد که به نسبت سایر مدل های از ۶۵ درصد انرژی کمتری مصرف خواهد کرد که آن را در دسته بندی دستگاه های کم مصرف میتوان قرار داد. این کولرگازی با رعایت استاندارد های جهانی . دریافت گواهینامه مصرف انرژی از اتحادیه اروپا برچسب رده بندی مصرف انرژی A+ را توانسته است از آنِ خود نماید.

 

کولرگازی هیتاچی مدل RAS-S18HPA از مدل های منحصر به فرد ساخته شده توسط این کمپانی میباشد که دارای ظرفیت هجده هزار میباشد و مناسب ترین و بهترین گزینه برای خنک کردن منازل با متراژ متوسط میباشد که بر اساس اندازه و ظرفیتی که دارد میتواند خانه ای به متراژ ۴۰ الی ۶۵ متر مربع را با نهایت قدرت و مصرف انرژی بسیار پایید مشاهده کرد.

امتیاز 1.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده