هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » فروش کپسول های آتش نشانی

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
فروش کپسول های آتش نشانی

فروش کپسول های آتش نشانی

فروش کپسول های آتش نشانی

حادثه برخلاف انتظار است ، قبل از وقوع حادثه به فکر ایمنی باشیم . . . این شعار نیست یک واقعیت است ، همانطور که همه از قدیم می‌گویند حادثه هیچ وقت خبر نخواهد کرد ! اما میتوان برای مقابله با حادثه مجهز شده تا جلوی ضرر و زیان را بگیریم . یکی از حادثه هایی که متاسفانه باعث ضرر مالی و جانی بسیاری در کشور عزیزمان ایران رخ می‌دهد ، آتش سوزی است ! همانطور که می‌دانیم داشتن کپسول آتش نشانی میتواند بسیار کاربردی بوده و جلوی آتش سوزی ها را بگیرد ، اما متاسفانه بسیاری از ما به این مسئله اهمیت نمیدیم چراکه برخی تصویر می‌کنند که آتش سوزی برای ما رخ بدهد ؟ امکان ندارد ما حواسمان جمع است ! برخی دیگر گمان می‌کنند که هزینه کپسول آتش نشانی زیاد است و هیچ اقدامی نمی‌کنند . اما اینها باورهای غلطی است !

 

فروش کپسول های آتش نشانی

 

فروش انواع کپسول های آتش نشانی

مجموعه ایمن گستران ۱۲۵ مرجع آنلاین انواع کپسول آتش نشانی Co2 ، پودر و گاز و پودر و آب می‌باشد .

محصولاتی که ایمن گستران ارائه می‌دهد ، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میتوانند به خوبی حریق را مهار کنند ، البته اگر به درستی انتخاب و استفاده شوند .

این مجموعه بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه فروش انواع کپسول آتش نشانی را در کارنامه خود داشته و که میان اکثر مردم کاملا شناخته شده است .

کپسول آتش نشانی پودر و گاز یکی از محصولات پر فروش این مجموعه بوده که در تمامی وزن های مختلف آنرا ارائه می‌دهد ، اما بهترین گزینه ۶ کیلویی آن می‌باشد تا از نظر فنی نیز بتوانند خانم ها که از نظر فیزیکی کمی ضعیف تر هستند به راحتی از آن استفاده نمایند .

 

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده