باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » مقایسه انواع کپسول های اتش نشانی

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
مقایسه انواع کپسول های اتش نشانی

مقایسه انواع کپسول های اتش نشانی

مقایسه انواع مختلف کپسول های اتش نشانی یکی از مواردی است که میتوان قبل از خرید از ان استفاده کرد و از انها برای شرایط مختلف استفاده نمود تا بتوان به خوبی بهترین نتیجه و عملکرد را برای شما به ارمغان اورد.

کپسول اتش نشانی های مختلفی وجود دارد که میتوان از انها به خوبی برا مهار انواع اتش های مختلف با مواد اشتعال زای مختلف استفاده کرد.  اگر قصد دارید تا اقدام به خرید تجهیزات ایمنی خصوصا کپسول های آتش نشانی کنید با ما همراه باشید .

مقایسه و بررسی انوتاع مختلف کپسول های اتش نشانی

 

مقایسه انواع کپسول های اتش نشانی

 

کپسول پودر و گاز یکی از دستگاه هایی میباشد که میتوان از انها استفاده نمود میتوان به خوبی مواد اشتعال زای شیمایی را به خوبی مهار نماید.

کپسول co2 یکی از کپسول هایی میباشد که میتواند به خوبی برای انواع افراد قابل استفاده باشد و میتواند با قدرت بسیار بالایی اتش را خاموش کرد و میتواند برای جلوگیری از بیشتر شدن شعله ها استفاده شود.

کاربرد های مختلف کپسول ها میتواند به خوبی به شما کمک نماید و میتواند قدرت های متفاوتی را برای شما برای جلوگیری از مهار اتش با مواد مختلف اشتعال زا خاموش نماید.

انواع مدل های استفاده از کپسول به دونوع میباشد که میتواند به خوبی به دو روش واژگون و ایستاده معمول استفده کرد این مدل ها برای استفاده از کپسول ها میباشد و طرز استفاده درست از کپسول ها بر روی ان ها نصب شده است.

روش استفاده از کپسول ها بر روی انها چاپ شده و یا میتوان انها را اموزش داد تا بتواند به خوبی از انها استفاده نمود .برای استفاده از کپسول های اتش نشانی بسیار مهم است که شخص به حفظ خونسردی خود بپردازد و سپس کپسول هارا تکان داد و سپس ضامن را کشیده و دهانه شیر کپسول اتش نشانی را به سمت کناره های اتش هدف گرفته و سپس با فشار اهرم در کسری از ثانیه به سمت مرکز اتش برای خاموش کردن کامل ان ها اقدام نمایید.

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده