ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » رپورتاژ » کمپرسور اسکرول چیست ؟

اطلاعیه سایت

نرم افزار آژانس گردشگری

   
دانلود از مایکتدانلود از بازار
                            دانلود از ایران اپسدانلود از پارس هاپ
 
 
کمپرسور اسکرول چیست ؟

کمپرسور اسکرول چیست ؟

کمپرسور اسکرول چیست ؟

 

کمپرسور اسکرول چیست ؟

 

در این مطلب قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم که کمپرسور اسکرول چیست ؟ این سوال زمانی برای شما اتفاق می افتد که شما قصد خرید دستگاه های سرمایشی را دارید و می خواهید این وسایل را خریداری نمایید .

این وسیله با طراحی مخصوصی که دارد با حرکت دایره ای عمل می کند . این عملیات در مقابل حرکت چرخشی روتاری و رفت و برگشت قرار دارد . این موتور یکی از محبوب ترین موتورها برای کولرگازی جنرال محسوب می شود . زیرا آنها مصارفی که دستگاه باید مدام روشن باشد قابل اعتماد تر و کارآمدتر از انواع دیگر است . این موتور دارای یک قطعه ثابت و یک قطعه مارپیچ در حال حرکت یا چرخشی است که از طریق یک لینک نوسان چرخانده می شود . هنگامی که این اتفاق می افتد ، گاز مبرد بین دو قطعه به ارامی حرکت می کند و این باعث کاهش حجم گاز می شود .

مزیت این موتور این است که دارای قطعات متحرک کمتر و گشتاور بهتر است نسبت به موتورهای دیگر است . این مزیت به یک عملیات صاف و ارام تبدیل می شود . این موتور همچنین به عنوان پیمایش اسکرول یا پیمایش بمب خلا شناخته می شود . این موتور یکی از محبوب ترین موتورها برای کولرگازی دیواری ال جی می بشاند که در ساخت دستگاه های خود از آن استفاده می کنند .

این موتور تک مرحله ای بیشتر در سیستم های خنک کنندگی استفاده می شود و گرمایش خانگی و صنعتی نیز یافت می شود . این مدل ساده ترین و ارزان ترین نوع می باشد و تنها با یک سرعت ثابت عمل می کند . این موتور با حرکت تک مرحله ای که دارد می تواند هرخانه ای را سرد و گرم نماید .یکی از محبوب ترین موتورها در بین کولرگازی ۱۲۰۰۰ سامسونگ می باشد .

امیدوارم از مطلب کمپرسوراسکرول چیست ؟ راضی شده باشید و از آن استفاده کنید .

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده